tirsdag den 4. august 2009

Hjemme igen

Varme, statuer, ruiner. Amerikanere og asiater. Pizza og pasta. Is, brød og vin. Ja, der er mange ting man udsættes for i Rom, så måske er det ikke helt skidt at komme hjem igen.

I forløbet skulle jeg have et planlagt tilbagefald, så på 2 dagen endte det med at jeg faldt i. Ja ikke det vilde, blot en lille smule brød. I løbet af ugen spiste jeg af flere omgange forkert, og resultatet udeblev skam heller ikke. Jeg var sulten. Rigtig sulten hele tiden, og mad havde sneget sig ind i min bevidsthed igen. Måske jeg også var en smule irritabel, eller var det varmen, eller de andre turister?

Nu er jeg ved at rette op på fejlen igen, og efter 1 dag har jeg det allerede mærkbart bedre. Var det det værd?

Egentlig ikke.

Var det sidste gang?


Sandsynligvis ikke, men nu ved jeg hvordan det føles, og hvordan jeg kommer tilbage.

Nå, når jeg nu er hjemme, så håber jeg også at jeg kan få smidt nogle af mine opskrifter herpå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar