mandag den 2. november 2009

Krydderi på tilværelsen

Nogle gange skal der bare lidt mere krydderi på tilværelsen end salt og peber. Desværre er der ofte sukker i de færdigblandede krydderier, så de er et no go. Heldigvis kan man jo altid blande nogen selv, men jeg ved at jeg ofte har travlt, og derfor vil jeg gerne have nogen i reserve som man lige kan kaste i en ret for at pifte den lidt op.

I den henseende har jeg ved min lokale helsepusher nu fundet nogle gode venner.

Det er Lene Hansson krydderier. Det er krydderblandinger uden sukker.

Jeg blev så glad at jeg begejstret købte 3 forskellige slag, og dem vil jeg alle gerne anbefale.

Det er:

Kryddersalt
Thai-krydderi
Kryddersalt


Dem er jeg rigtig glade for, og bruger dem flittigt på grøntsager og i mine morgenæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar