mandag den 2. november 2009

Hvad skal der til?

Ja de fleste i min omgangskreds ved efterhånden at jeg ikke spiser det gængse tilbehør som kartofler, ris, brød og pasta, ”men hvad kan vi så servere til?” bliver jeg ofte mødt af.

Det er egentlig rigtig simpelt. Grønt er godt. Dvs. de fleste af de grøntsager der vokser over jorden er tilladte.
Ofte kan der dog mangle inspiration til hvordan de nu kan serveres, så nu vil jeg oprette en ny kategori med grøntsager.

Den første der skal med er simpelthen min absolutte favorit.

Stines Peberfrugter
½ peberfrugter
krydderi
revet mozzarella
revet cheddar ost

Peberfrugterne halveres og kryddres. Jeg bruger oftest kryddersalt. Herefter fyldes de med reven cheddar og mozzarella. De sættes i et fad og lunes i ovnen ved 180 C til osten er gylden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar