tirsdag den 1. september 2009

3 dyre dage

Puha det er hårdt at blive gammel. 1 hel uge har det taget at komme ovenpå, og så var det ikke engangen fordi jeg drak det store. Til gengæld fik jeg spist sukker. Masser af sukker, mel, kartofler osv. 3 dage uden nogen hæmninger. Det var godt nok mærkeligt. Kagen var faktisk for sød til at jeg kunne lide den. I hvert fald på dag 1. Tilgengæld smagte den dog fremragende på 2. og 3. dagen.

Efter 3 dage i synd, så var det på tide at komme på rette spor igen. Og det var da ikke et minut for tidligt. De 3 dages frihed havde kostet 1,9 kg på.Det er godt nok vildt, men når jeg nu skal se positivt på det, så fik det mig virkelig til at indse hvor giftig kulhydrater er for mig. Jeg kan bare ikke tåle det.

5 dage senere, så var jeg dog klar igen, og vejer nu det samme som før fødselsdagen. Havde endda kort tabt mig yderligere, men jeg svinger meget lige nu. Det var dog en lang og hård kamp med at komme tilbage på det rette spor. Rigtig hårdt faktisk, men nå var jeg jo også pænt loaded med sukker.

Nu går det heldigvis bedre, men længslen er der stadig en lille smule.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar