fredag den 18. september 2009

Grøn te og nødder

Ja underligt, men ens smag ændrer sig godt nok meget. Jeg har altid haft en forkærlighed for slik, kager og brød, men på en kulhydratfattig diæt, så går det bare ikke.

Lige nu der er min største last grøn te, og så lige et par nødder til. Havde godt nok aldrig troet at jeg skulle hoppe med på den vogn. For mit vedkommende er det bare indbegrebet af snæversynet helsefanatiker.

Er jeg mon sådan en?

Det føles ikke sådan, jeg fik jo æg og bacon til morgenmad. Skal have hjemmelavet bearnaise til bøffen i aften, så hvor passer det lige ind i en diæt.

Det lyder vanvittigt, men ja det virker, og så skal jeg nok bare lade være med at tænke nærmere over det. Jeg er allergisk overfor kulhydrater, sådan er det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar